19 Eylül 2009 Cumartesi

Yiğen

Handan abla konuşuyor:

"Seda bana geçen gün ne sordu biliyor musun? 'Anne, her şeyi kim yarattı?'"

Seda, 3buçuk yaşındaki yeğenim, ortamızda kahvaltısını yapıyor. Kendisi hakkında konuştuğumuzu bilse de pek oralı değil. Demek 3buçuk yaşında böyle bir soru canlanıveriyor kafada. Seda'ya baktım.

"Her şeyi kim yarattı bilmek istiyor musun?" diye sordum.

Birden ilgisi bana döndü, kafasını salladı. Suratına o tatlı gülümsemesi yerleşti. Ona doğru eğildim, iyice suratına yaklaştım, gözleri büyüdü.

"Ben yarattım!" dedim. Bir anlığına şaşırdı. Handan abla gülmeye başlayınca sırıttı. "Hayır sen yaratmadın!" dedi.

"Tabii ben yarattım. Anneyi, babayı, bu evleri, uçakları ben yarattım!" diye bağırdım.

"HAYIR!" diye geri bağırdı.

"Kim yarattı öyleyse?"

"O yarattı" diyerek Handan ablayı gösterdi.

Hiç yorum yok: