26 Mart 2009 Perşembe

Böyle bir anım var-2

Mannheim'da Yasemin abladaydık. Ben oradaydım, Selahattin Abi oradaydı, Yıldırım Abi oradaydı. Yasemin ablanın çocukları oradaydı. Bir rakı masası vardı, Jesse de oradaydı, rakı içiyordu kendi başına. Kendine Jesse diyor, Yılmaz Güney'in ismini unuttuğum bir filmindeki ismi, son repliği "Jesse teslim olmayacak!". Üç sene hapis yatmış, yeni çıkmış. Rakı içen var mı? diye sordu, cevap veremeden bana koydu. Selahattin Abi araba süreceği için yırttı. Beraber içmeye başladık. Filmden birkaç diyaloğun taklidini yaptı. Bir polisle nasıl kavga ettiğini anlattı. Sonra bir anda daldı gitti. Ortamdan soyutlandı, başka şeyler konuşmaya başlamıştık biz. Bir daha görmedim kendisini. Bir kere Selahattin Abi'ye sordum, ben de duymadım dedi. O olay da orada kapandı.

Hiç yorum yok: